Tender oh Tender

morning..
assalamualaikum uols.
dah name pun mencari rezeki kan. mungkin ne rezeki yang masih dan mampu dee tanggung
Alhamdulillah rezeki kami sekeluarga xpernah putus.
terima Kasih Ya Allah kerana sentiasa bantu kami suami isteri bg menyara anak kami..

adat name ye dalam perkerjaan ne ade je makluk yang tak puas hati.bkn dalam kerje je.dimana2 pun
dee jenis LANTAK KAULAH.. aku datang kerja cr rezeki cukup time aku balik..

bak kate suami.. datang buat keje.jgn amek perduli ape org ckp n jgn sibuk hal org.sharp time balik
dah.. itu jerk

so dee amalkan mcm tu
increase stiap 3 bln naik.xbyk pun xpe janji naik.janji ade budjet jugak la nak menyara duit minyak


Comments

Popular Posts