sungguh dia mmg nakkan perhatian


Assalamualaikum semua..
morning.. umm have a nice day today.. pada yang berkerja teruskan mencari sesuap nasi demi keluarga dan anak anak..

lately ne kan uols. dee selalu perhatikan si khalish ne.. always nakkan perhatian..
isnin dan selasa lepas husben dee on MC sbb sakit mata
so dia jaga khalish kt rumah..
seriusly amat mengada ngada..
so dee mintak dekt bos utk balik awal..
kat opis mmg xsenang duduk la pk anak kt rumah..
kejap2 video call ngan husben tanyakan si khalish

perasaan ade anak ne seronok sgt.. balik kerja penat2 mesti hilang segalanya bila tgk muka anak
so..
bile dee smpai rumah tu.. dee mmg nak letak beg bagai.. semua
tetiba dia boleh menjerit sekuat2 hati..
ne protes ke hape khalish
so bile dee angkat die terus diam..
biasa mmg kite akan ciom die dlu kan
tetiba die peluk..lentok2.. mooah..
waaaa
ne byk akal name ye
ade la tu benda nak bodek..

tunjuk plak pintu.. arrr sudahhhhhh
ne nak keluar la ne kan
so dee pun keluar la
bwk die jalan satu taman tu ( kt bwh je ) pastu nk maghrib bwk naik atas balik

bile letak dlm child cod tu dah xnak
hurmmmm

xpe la so dukong bwk masuk bilik..
ari ari xkeje mcm tu la

kekdg mmg suke jerit kuat2 tanda protes
kekadang merangkak tu smpai ke pintu
nk marah bukan paham bhasa
so biarkan sambil tgk2
die pun dah bijak


Comments

Popular Posts