blog dan khalish

nak aktif kembali berblog. lepas ne semua corat coret nak inteframe kt dalam ne.. hope sesangat la dpt meluangkan masa nak aktif balik mcm dlu. sebab ye lepas ne banyak masa dah dirumah. macam macam pelan diaturkan dirancang. inshaAllah hopefully semua berjalan dengan lancar.

sampai bila kan kite asyik nak habiskan masa kat luar.biar kite rancang something yang baik utk masa depan. dan keluarga. khalish always nk perhatian sepenuhnya dr mama die.. tambah lak skang dah nak belajar bercakap..

oohh khalishh..  smlm ajar sebut 'Akeel' jd 'atel' .. 'atok' jd 'agok' .. 'ayong' jd 'atong' angah je sebut betul.. 'achik' jd 'atik' 'abang jd 'atang' 'adik' atek' hahahahah kelakar betul budak ne..


nak ajar ape pun kene bg upah dlu br die sebut.. kalo tak mmg die buat xth la.. nampak ye.. lambat lgi la nak berjalan ye.. ekekeke..xpe la khalish..mamo ngan daddy redha..

Comments

Popular Posts