Klinik oh Klinik


semalam waktu check up kat klinik.. time dgr ultrasound tu
jantung bb betul2 kat pusat..
mcmane uols tgk pict kat atas ne..mcm tu la posisi bby smlm..
even belum smpai 28 minggu..
posisi bby dah mcm tu

so smlm nurse pun tekan2 cr kepala bby
rupa nya mmg berada kat bwh..
bila nurse panggil ade respon..
so smlm mmg time dia tido waktu checkup..
tu pun nurse kejotkan
so terasa la tendangan yg kuat..

so nurse suh bykkan berehat
jgn stress..
mmg la xstress tp
bila tgk buku merah tu mcm sakit hati sgt
bkn pe..
biasa la kekadang klinik kerajaan ne mcm suke bg org suspen je
pdhal xde ape2 pun

so pasni mmg dee akan minum bergelen2 la air masak nak neutralkan gula2 dlm darah ne if ado..
minggu dpn minum air gula..
last last last dah
xmo minum lg dah!
grrrr


Comments

Popular Posts