Jangan Salahkan KUCING..


tak salah kalau kite nak bela kucing sewaktu kite mengandung..
walaupun dee banyak baca mengenai virus kucing yang bernama "Toxo"
tapi dia xlah seperti yang kita sangka

sebaik ye bg mengelak semua kejadian ne berlaku..
pemakanan kucing itu sendiri harus kite jaga..
dan xsalah nak bela ketika hamil..

kawan dee ade jugak bela..
sampai 5 6 ekor..
dan siap main2..
dan itulah peneman katanya..
kadangkala kucing ne penghibur..

so jangan la kerana ada org yang kata kucing tu pembawa virus..
wanita hamil xboleh nak bela..
cuba fikir kalau kite dari kecik dah bela..
tetiba time kahwin mengandung..
nak buang..?? perlu ke..??

so kalau uols syngkan haiwan tu..
dorg pun sygkan uols jugak..
so renung renungkan


p.s Kucing ciptaan Allah dan Kucing binatang kesayangan Nabi

Comments

salam...memula dulu fikiran cenggitu gak...last skali hani ade baca dalam sat majalah..katanya if nak bela kucing waktu hamil.

vaksin kucing tu, kasi ubat cacing n ubat kutu...tu pon da memadai..n kucing kompom x bawak parasit...
Cik Dee said…
kan.. tu la kene banyak membaca baru th..org ne sedap je nak salahkan kite

Popular Posts