Luahan Rasa Edisi Raya

just bukak buku baru kate org.. xperlu berdendam bagai.. nak buruk sangka.. busuk hati.. blablabla.. uhuh.. dee just mendoakan ape yang terbaik buat dee & Suami serta bby..
so perjalanan rumahtangga ne lebih penting dan perlu dee focuskan dari memikirkan pasal org yang dengki dan busuk hati.. biar lah ape org nak kate dee tetap diri dee dan kenal dee sape

ape pun dee masih bersyukur.. ape yang org kate.. org buat.. dee tetap mcm ni.. senang dengan rezeki yang Allah beri.. bahagia makin hari.. xkacau hidup org.. itu yang pastu.. Syukur sesangat..

dan dee lebih mempercayai suami dan org yang dee rapat je sskrg ni.. dan bg dee yang lain tu dah xpenting.. kekadang dee fikir.. org ne..lebih suka menghukum.. buat mulut dari buat amal..

manusia kan.. tetambah lak perempuan.. dee dah byk kali terkena.. so dee dah serik.. baik dengan org mcm mane pun kite tetap gak teruk..

ape yang pasti dee redha.. dan berdoa segala ape yang berlaku ada pembalasan yang setimpal.. tp bukan datang dari dee.. Allah je yang balas..

so pada kengkawan yang still mempercayai persahabatan kite.. dee ucapkan terime kasih.. kite BFF buat selamanya.. dunia & akhirat..
thanks alot berada dalam susah senang.. thanks jd pendengar seblum dee berkahwin dulu.. thanks for everything.. semoga persahabatan ini terus berkekalan.. Amiin...


p.s : dee tujukan ucapan terima kasih dee utk seorg kwn yg jujur ngan dee selamanya yang banyak membantu dee susah dan senang.. dan mempercayai dee.. biar ape pun yang berlaku dia adalah tulang belakang dee.. nasihat dan semangat dia mmg dee xkan lupakan..

Comments

Zie Madini said…
untung bdn dpt BFF camtu. zie plak, tak pernah dpt BFF cakap. sumanya cam gunting dlm lipatan je.

baik di depan, di belakang...habis citer dok jaja :(

Popular Posts