Doakan yang terbaik buat Maryam Joanna..


Selepas gembira selamat melahirkan cahaya mata sulungnya baru-baru ini, anak Rini AF terpaksa dimasukkan ke wad kecemasan selepas lemas akibat jatuh katil. Bayi yang diberi nama Maryam Joanna ini telah dilahirkan secara pembedahan dengan berat 4.25kg.

Sama-samalah kita doakan agar anak Rini akan sembuh dan kembali sihat seperti sediakala

p.s : pls la org diluar sne.. jgn cpt sgt judge org..if kite berade kat tmpt Rini kite sendiri pun xsangke benda mcm ni akan berlaku.. * sakit hati dee baca komen org2 kat beautifullnara tu..* seronok korg komen.. sbb korg xrase kot ade anak sendiri..
lelaki pun sedap jari je menaip.. mcm xde otak lak..!!~

Comments

Zie Madini said…
WHOAAA! Berat giler ek anak rini af tu...zie doakan anak dia kembali sihat walafiat. camne ek leh jauh katil plak

Popular Posts