sabtu berhujung minggu


Assalamualaikum..dan Salam Sabtu dihujung minggu kengkawan..

ape khabar kan.. bersawang dah blog cik dee.. lame dah xupdated blog.. xupdated churp churp.. kesibukan melanda uo
ls.. byk benda nak buat and byk benda nak kena fikir... lately ne kan..

lg beberape hari je dah nak masuk 1 Mei 2012.. makin hari masa ye makin hampir and tiba..makin dekat.. dan cik dee harap segalanya akan kembali pulih selepas cik dee kahwin..
byk masalah k.. termasuk cik dee sendiri.. hilang semangat exspecially..

nak buat kerja pun mcm xde mood..risau.. so cik dee redha je skrg ni uols..dan cik dee doakan segalanya ok.. insyaallah.. doakan cik dee ye kengkawan.. dugaan di alam pertunangan nak ke alam perkahwinan ne sangt kuat..xsemua org mampu hadapi..

ape pun Syukur Alhamdulillah.. Jodoh masih kuat.. dan masih ada rezeki utk kami..cuma doakan yang lebih baik utk kami..


Comments

Popular Posts