Rita dan Aidil..


serius la sangat sedih bila dee baca kisah Rita Rudaini dengan Aidil yang meninggalkan rumah mereka dengan bantuan adik, Aidil Zaquan dan Ipar ye sendiri, Ayu Raudhah. if uols la kan.. kalo perkahwinan kita tidak direstui keluarga mertua sememang ye akan berasa amat sedih dan terkilan.. betui dak uols..??

so.. dee sgt sgt sadis melihat nasib rita dan anak anak yang ditinggalkan begitu saja.. so pada Ayu dan Aidil.. fikirlah sebaik baik ye. kalau boleh.. hal keluarga ni.. hanya keluarga saja yang selesaikan.. tak perlukan nak canang pada peminat or bukak pekung memasing.. semua ni boleh diselesaikan.. dan ples la.. Aidil dan Ayu.. behave urself.. jaga rumahtangga masing masing. tak perlu masuk campur rumahtangga org lain. ape la yang korang nak iri hati sesgt ngan si rita ne.. doakan je la they all bahagia.. dan korg pun bahagia dengan kehadiran anak nanti..


p/s: just doakan rumahtangga Rita dan Aidil dpt diselamatkan..
Pengajaran : xperlulah menjadi batu api neraka..or iri hati ngan kelebihan org lain..

Comments

Popular Posts