Gemersik Kalbu


Bagi pengemar Novel berjudul “Gemersik Kalbu”karya Anis Ayuni,pastinya anda akan merasa teruja apabila novel kecintaan anda “Gemersik Kalbu” telah diadaptasi kepada drama yang juga berjudul Gemersik Kalbu yang akan ditayangkan di slot Akasia pada 2 Januari 2012 ini,bagi mengantikan drama Tentang Dhia.Drama ini dibintangi oleh gandingan pelakon Aqasha dan Ayu Raudhah serta barisan pelakon yang lain,Menurut sumber dari forumer yang mengatakan pada awal perancangannya Aqasha digandingkan bersama Rita Rudaini,tetapi Rita terpaksa menolak tawaran berlakon dalam drama Gemersik Kalbu ini kerana sibuk shooting Tangisan Bulan Maduskrg nih semua cerita kat tv semua nak diadaptasikan.. so xde cerite yang ikhlas dr hati la ye.. huh

Comments

Redbloodsnow said…
ooooooo..baruuuu lah zie tahu yg drama ni berdasarkan novel...hehe. byk ek dah movie/drama yg berdasarkan novel ek

harap² nnti akan ada org buat filem or drama novel yg heronya bernama laksamana sunan tu. berhantu giler zie dgn trilogi novel tu taw...hiksss

Popular Posts