Syukur..


Syukur alhamdulillah... xpernah lepas dan lekang ucapan syukur ni.. skali lagi rasa amat terharu dengan aniversery ke 4 tahun 4 bulan hubungan d ngan en tunang. syukur alhamdulillah.. bkn nk memuji. nak bangga diri.. nak riak.. cuma di hati tercalit rasa Syukur kepada Allah.. atas kurniaan seorg insan yang setia menyayangi diri d walaupun banyak benda yang berlaku..

jatuh bangun.. sakit perit.. susah senang.. lapar dahaga.. sedih gembira.. segala2nya.. en tunang tetap ada di sisi selain dari mak abah yang amat memahami hati sorg anak. nakal usah cakap.. degil usah cerita.. segalanya serba lengkap.. cukup package la bak kate org..

kepala angin pun dah xde lagi.. segale ye soft soft je.. so far.. alhamdulillah.. en tunang.. terime kasih kat awk.. sebab menemani saye cari kerje.. alhamdulillah..akhirnye berkat kesabaran awk dan saye.. sy dah pun berkerje.. belikan saye makanan.. tanggung sy.. belikan itu ini utk saye.. paling terharu awk betulkan tumit kasut yg lame dah sy xpakai.. awk byk ringankan beban sy.. awk sentiasa ade bile saye susah...saye jatuh.. saye lapar dan dahaga.. saye sedih.. awk lah sentiasa menemani.. awk setia disisi...

ape saje yang org katekan pade saye.. awk tepis.. awk pekakkan telinga dan awk nasihati sy.. sy sedar.. sy bkn sorg yang sempurna awk.. semua org pun begitu..tp sy nak jd yang terbaik utk awk dan untk keluarga kite.. insyaallah..

skrg mase kite menghitung bulan dan hari.. sy xsabar nak tunggu tarikh tu.. sy nak lihat segalanya diakhiri dengan ijab & kabul.. dan saat tu awk akan sentiasa berade disamping sy.. dan saye juge begitu.. ape yg pasti.. selamat ulangtahun aniversery kite.. 4 tahun 4 bulan..

tahun 2012 bakal tibe.. sy harap..awak tabah melalui semua ni.. sy..tetap sygkan awk sampai bila2.. itu janji sy.. dan sy xkan tinggalkan awk lg.. segalanye dah tertulis dalam lauhul mahfuz..

Comments

Popular Posts