Syukur Alhamdulilah

Syukur Alhamdulillah.. dengan rezeki yang diberikan dekat dee kat Ireka Corporation nih.. dee cuma berharap contract ni akan diserap ke permenent.. kalo dah permenent.. mesti salary pun naik.. harap2 ada lah rezeki org nak kahwin nih kan.. :)

dee pun harap.. segale persiapan majlis akan berjalan dengan lancar.. kesian en tunang.. rehat xcukup.. tido xcukup.. makan pun xth la cukup ke tak.. tp rase ye.. makin bertambah gemop.. bolat je..
so dee doakan segale ye baik.. kesihatan juga baik baik saje utk kami berdua.. nan ado gado2 dah..alhamdulillah..

memasing sibuk.. balik kerje baru jumpe.. pastu dee pun mula la edisi siasat.. ' ari ne keje camane..?' sibuk ke? ' td tghari lunch ke?" ni balik nak balik rumah terus ke..? sbb selalu ye.. dee ngan en tunang akan ke digital mall.. tak pun ke mydin..pastu sambung menyiasat balik.. blablabla..

selalu ye muke die nak balik tu tenang je.. ahahha.. kekadang berkerot skit.. bile berkerot edisi siasat pun xhabis la menyiasat.. pokpekpokpek..


p/s: sabo ye yank.. dpt tunang mamarazzi mcm ni..sabo tau.. ahahah.. biase la pompuan kan ske pokpek pokpek..

Comments

Popular Posts