Memori Sepanjang Tahun 2011

Tak th dr mane dee bleh mulakan memori sepanjang tahun 2011 ne.. kenangan yang sangat mengamit.. yang terpalih tertulis untuk Dee dan yang ade disekeliling dee.. Ape pun Syukur Alhamdulillah segalanya dah nak dipenghujung ..

so ape yang dee tulis ne adalah yang berlaku di Sepanjang tahun 2011 tersangatlah berat dugaanNya.

Kemalangan antara Cik Dee ngan En Tunang. dan terlantar di PPUM selama 3 hari. dan selama 6 bulan jugaklah en tunang tidak berkerja. hati sgt tak tenteram masa tu.ari ari dtg.. tgk.. dan doakan en tunang cepat sembuh.bawak pergi therapy kaki. segalanya berlaku di depan mata. mengharapkan en tunang kembali pulih seperti sediakala. Pertengahan bulan 7 En tunang mula berkerja. time tu.. sedih pulak melanda.. kalau tak.. Christmas br ne.. Cik Dee dan En tunang dah selamat jd Suami Isteri. tapi apekan daya.. rezeki utk kami disatukan xde lagi.. jd kami postpone. dan descide dgn tarikh lain.

sedih sgt2.. cos byk bende yang dirancang tak menjadi. tp xpe.mungkin ada hikmah disebalik semua ni. sebenar ye kalo bleh mmg niat nak kahwin tahun 2011. so kami rancang 2012 pula.

so harap tahun 2012 memberikan kami berdua seribu satu rahmat..rezeki.. kasih sayang dan kebahagiaan.. diharap tarikh yang dipilih tu bakal menjadi kenyataan.. biarlah kisah percintaan kitorg berakhir dengan sebuah perkahwinan yang kekal abadi.

Comments

Popular Posts