mak mertua



nak menyirap bleh x..smlm cik dee dengan tenang ye tgk tentang dhia.. huh.. rase mcm nak sepak sepak je mak mertua si DHIA.. tergamak kau buat mcm tu kat anak menantu kau.. tahu la kau x suko.. xyah la nak gi bomohkan bagai2..


eh.. ade lagi ke mak mertua mcm tu zaman skrg.. xde kan.. doa sat* mane ade tul x.. tu cuma cerite je.. mintak simpang wei.. uhukkk...


so xsabar balik karang nak tgk episod seterus ye.... ape cer lak kan.. eh.. dengar cerite lepas ne.. Lestari yang mengantikan Cinta Elisya tu Vanila Chocolate tu best jugak eh..sbb tgk die yer trailer.. uuwaa.. xsabau jugak..


xpe..lepas ne kalo xsempat nak tgk pun.. bleh download.. :D

Comments

sue zainun said…
itulah..geram jer..xsabar nak tgk jap nanti..huhu
aRiana said…
zaman skrg ni tak mustahil tau ade lagi mertua yg gitu...harap dijauhkan dari kita kan....amin

Popular Posts