datang mcm ribut...



lately ni kan mcm mcm penyakit la yang datang.. entah la nk cakap mcmane.. bermula dengan sintom sintom PMS * normal la kan semua perempuan kena.. * dan now.. flu plak.. skrg melarat ke tekak.. so far smlm teringat kata kata Amoi ' Sakit ne menghapuskan dosa dosa kecil" ye mudah mudahan mcm tu la.. harap2.. tidak la sampai dee collapse..


sebab semangat nak mencari rezeki nih masih diteruskan.. xnak rebah.. masa berjalan syg.. lagi beberape hari je nak masuk tahun baru.. 1/1/12 pastu bermula la episod dee mengira hari hari dan saat saat bahagia dengan jari jemari..


fuh!!~.. mahu tak cukup padang nih.. so far.. diharapkan segalanya OK dan berjalan dengan lancar.. dee doakan yang baik baik semua ye.. dan utk mereka mereka yang merancang utk mendirikan rumahtangga tahun hadapan.. "Semoga korg jugak success ye.. Happy for u all" dan " Semoga Bahagia Selamanya"


p/s: Semoga Cepat sembuh Cik Dee.. Amin

Comments

Popular Posts