mission..

mission d nak mencapai RM1k sebulan masih lum terlaksana.. akibat dr org yang suke pencong d yer market place. OMG.. hidup manusia zaman skrg nih mmg cam nih ke.. kalo xditindas bukan manusia name ye kan.. kalo xde dengki mendengki bukan manusia jugak kan.. apo guno ye nak wat camtu.. d sikit pun tak hairan la.. malah lebih bersyukur sebab setiap yang berlaku adalah rahmat tuhan. dan rezeki datang dari tuhan..

tak baik la ye dengki dengki ngan org ni.. DOSA tau.. ingat DOSA dah.. ok.. dan tak baik la MENGATA aku makan duit haram.. ko tahu ke punca rezeki aku tu dari SAPA? haaaaa.. tak tau jangan banyak bunyi.. duk diam diam sudah... jangan bnyk sangat nak menyalak.. tak baik..baik ko cari rezeki pkkan masa depan ko lagi baik.. aku dah cukup bahagia dah skrg.. jangan persoalkan kebahagiaan itu yerk.. haaaa.. ok la.. malas ler nak updated blog kalo citer sal org.. wat nambah dosa jerk. baik aku diam..xbising banyak2.. lgi banyak pahala.. Amin..

semoga kamu tu.. aman la bbuat cam tu. aku tahu sesangat kamu tu sape.. hahhaaa.. xpe.. nanti i ngadu ngan en Z i... siap kamu.. en Z kasi penumbuk die yang gebu tu..

Comments

Popular Posts