ter.. tiba..

assalamualaikum sumer.. salam jumaat.. dah masuk bulan rejab dah kan.. semoga ilmu amal dan iman meningkat selaras dengan usia kite memasing.. alhamdulilah.. dan syukur.. kite menempuhi bulan rejab yang mulia..
jadi marilah beramal.. berpuasa.. menunaikan sembahyang sunat.. semoga hati terus tenang..

sebut sal tenang ne kan.. ade sesuatu yang memushkilkan diri mengenai seseorg hamba Allah ne.. sorry ye.. bukan niat untuk mengaibkan beliau.. tp bila makin lame cik D diam.. makin tu jugak la hamba Allah ne cuba menyimbah minyak tanah ke dalam api.. cik D dah tersangat cool skrg nih..tetibe beliau inbox di fb.. msj die ym.. dan mcm2 bende yang die lakukan sehinggakan cik D terpaksa ambik tindakan..

Cik D ne.. dah xde mase nak fikirkan org lain.. dah xde mase nak tulis mengenai org lain.. sebab cik D dah cukup bahagia dah skrg nih.. xperlu la nak mengapi apikan cik D.. nak melaga lagakan cik D.. sikit pun cik D xde rase nak cemburu or jeles dengan org tu..

untuk pengetahuan kamu wahai hamba Allah yang dikasihi, cik D ngan die tu dah xde kene mengena.. jangan kate nak tegur.. nak pandang pun cik D xnak.. none of my bisnes anymore.. hal die lantak la yerk.. jangan die ganggu hidup cik D sudah.. my story dah in the end dh ngan die.. no more sister sister.. no more sharing caring.. sape yang makan cili die yang terase pedas.. cik D ne ramai lagi org yang cik D nak layan.. xperlu la die sorang sangat pun.. dah xde kene mengena.. so cik D xnak ungkit dah bende ni.. dan kamo tlg hentikan keje kamu melagekan saye.. buat cerita.. bawak cerite.. Cik D dah xnak dengar dah yerk..



p/s: uhuhuh cool kan.. xde mase dah nak gaduh2 nih
harap kamo paham yerk..

Popular Posts