tak perlu hina sangat la....

just wait and see la what the happen ok.. aku bukan la nak mendoakan yang buruk buruk ke ape yang jadi semua ade balasan... memula aku rase bende tu patut di diamkan.. last2.. makin lame makin mengungkit lak.. sekurang2 ye nothing.. selagi boleh sabar.. aku sabar ok.. tapi dah sampai tahap mcm nih..mmg aku leh angin.. dan ne bukan soal aku gaduh ngan sape.. or sape dan bende ne xde kene mengena ngan org lain ok.. ne kisah aku xpuas hati dengan someone.. bukan sorg.. tapi dua org..

so kalo nak kate aku ne suke cari gaduh ngan org ke ape ke.. lantak ko la.. ko yer pasal.. dan xde kene mengena ngan aku.. ok.. aku cerite dan luahkan kat sini ape yang aku rase.. huh.. xpe la.. redha ok bende cam nih jadi.. aku cuma mampu bersabar ok... ok ok.. paling penting ingatlah hukum karma.. ape yang jadi kat kite pasti dapat balasan.. dan ingat la ye.. jangan main pakai sedap mulut jer..nak menuduh.. nak mengata.. nak cakap ape pun.. semua tu nanti korang akan rase nanti.. just wait and see je what happen...

Popular Posts