imbasan..


sajerk je nak mengimbas kembalik.. my e-day tahun lepas.. 14 febuari 2010.. hurm.. entah la cam ner we ols leh descide utk bertunang.. dan dalam sekelip mate je dah setahun lebih dah.. cepat je berjalan.. dan macam2 dugaan yang dilalui.. dan bermacam macam masalah yang dirasai.. lumrah bg org org bertunang nih.. segalanya kena sabar.. kalau takut dilambung ombak.. jangan berumah ditepian pantai.. itulah kate2 mak.. dan pesanan mak tu terlalu banyak.. dan bermacam2..

dengan masalah2 yang dihadapi membuatkan D (deela) dan en tunang semakin matang.. dan beberape kali juga la hendak putus.. sampaikan kami nih dah lali dengan sikap sikap org disekeliling yang xnak lihat kami ni bahagia.. Thanks kat korg tu.. Alhamdulilah.. dan paling menyakitkan.. kate2 korg tu.. mcm2 la kan.. Thanks jugak.. dan Alhamdulilah.. pada mereka yg kurang senang lihat kami bahagia.. makin korg kate.. makin korg keji.. makin org xsuka.. KAMI SEBENARNYA MAKIN BAHAGIA.. Alhamdulilah.. itu kuasa tuhan.. dan jodoh Allah s.w.t.. sebab mengANUGERAHkan D seorg insan yang bukan hanya penyabar.. tapi PENYAYANG.

bukan nak puji lak.. segala sakit perit yang kami lalui.. hanya kami kami je yang rase.. org lain yang mendengar hanya berkata.. ' d sabar la ye.. semua ne dugaan Allah..' ye.. i know that.. Allah yg berikan dugaan nih.. sebab tu kami bersyukur.. sebab KASIH SAYANG KAMI MASIH KUKUH DAN UTUH SAMPAI KE TAHAP NI.. dan D bersyukur sebab.. kate2 en tunang.. ' walau macam mane pun kite.. abg tetap syg ayg sampai mati.. dan abg xsanggup nak berpisah dengan ayg.. ajal dan maut je yg boleh memisahkan kite.. '

kadang kadang D terfikir.. en tunang sorg yang loving.. *bukan nak puji lak* sentiasa amek berat.. dan senang dibawa berbincang.. walaupun kekadang ade perbalahan antara D dan encik tunang.. :)

so sedang belek belek album pertunangan kami.. mengingati saat saat mulanya percintaan kami.. :) dan perkenalan kami sehinggalah.. kami bersepakat bertunang.. dan insyaallah.. akan melangsungkan perkahwinan kami dalam masa terdekat..

doa doakan lah kami yer.. Insyaallah.. D akan menjemput semua.. follower blog.. dan kengkawan di FB..
terime kasih sebab mendoakan kami.. dan merestui kami..



p/s: xsabar menanti hari bahagia

Popular Posts