kite bertemu lagi..


sentap kak nengop budak cinonet ne cakap.. hahh.. senor ye xleh ckp lagi.. tu taa tu taa je yg reti.. xpe la.. janji paham bahase ko eicha.. terubat rindu dendam kat budak kecik ne.. sempena nak mencari kedamaian di hati selama 3 hari 2 malam.. deela melabuhkan sayap di Putrajaya.. lepak di rumah abang..

hurm.. hati otak.. dan semua masalah yang menyelubungi singgah dihati..dan sentiasa terfikir.. so hari ni.. deela dh dapat jawapan yer.. dan terime kasih lah atas segale2 ye.. xth la deela nak tulis ape.. nak ckp panjang2 kang mcm merungut lak.. nanti kate xth bersyukur lak.. so mcmane.. better mendiamkan diri tu lebih baik..

dulu waktu terfikir nak bawak dirik.. deela fikir sedalam2 ye.. akan keputusan nih.. so.. hari ne.. deela dah dpt jawapan yang teramat pasti.. deela paham ke.. deela xsedar diri ke.. deela kejam ke.. deela ego or hipokrit ke.. terpulang lah hak masing2 nak ckp ape.. yg penting deela pun ade perasaan nak luahkan ape yang deela rase..

selame ne semua kehendak dan cakap org semua deela ikut.. xde bantahan pun.. tp arini.. biarlah deela bwk diri.. dan mungkin utk selame2 ye.. dan deela xkan cari sape2 lg utk daptkan bantuan.. biar deela hidup atas diri sendiri..

deela sedar sape deela nih.. walaupun sempurna tp masih ade kekurangan.. bila lah kekurangan.. tp belum tentu sempurna.. sedih.. terase.. kecewa.. semua ade.. tp ape kan daya.. kite ne cuma manusia biase jerk..
xmampu nak sempurnakan hasrat org.. dan xmampu nak ikut semua kehendak org..



p/s: serius rase diri xmampu.. utk jd yg terbaik..

Popular Posts