rushing..


balik kerje kul 6 je terus cabot cepat2 keluar dari Opis semate2 mengejar Begitukah Cinta.. Slot drama kat tv.. kul 7 petang.. setakat ne xpernah miss lg.. episod cerite lebih kurang je dengan life aku dan encik tunang.. yang berbeza cuma nazril je buta..
jadi jalan cerita cengini.. org yang melalui dugaan cam aku ne je yang memahami keadaan encik tunang.. dan cam ner aku mampu bersabar bile encik tunang sakit.. seriusly.. sangat sedih.. sangat sukar.. sangat perit.. dan segalanya memerlukan kunci ke'sabar'an..
memula dulu je encik tunang dan deela sendiri agak sukar nak terime keadaan kite org mcm nih.. encik tunang susah nak bergerak dan deela terpaksa drive sendiri nak kemana2..
tapi dalam keadaan mcm tu.. encik tunang amatlah memahami.. mengizinkan kemane je deela nk pergi.. exspecially time photoshoot.. walaupun hati ne memberontak sebab tgk org lain jalan2 kat mall.. lepaking.. tgk wayang dan mcm2 aktiviti.. semua tu terpakse kami bataskan sebab keadaan encik tunang yang xmampu nak tunaikan.. so deela memahami..
memula tu bergaduh la jugak kan.. tp lame2.. deela dah boleh terime.. dan syukur sangat skrg nih.. dan berdoa semoga encik tunang cepat sembuh.. kuat semangat dan boleh berkerja semula..
p/s: hati ne asyik tersenyum je bile teringat
shaun the sheep.. ihikssss

Popular Posts