mood mood kahwin.. aihhh


kepak kepak keboomm keboommmm...kepak kepakk..kebomm kebaamm bOomm!!~ tetibe ade mood nak kahwin menjelma.. aih.. *berangan sudah*... uhuhuh.. 9 bulan 0r 10 bulan.. still tergantung lagi..

tarikh belum ditetapkan.. but preparation masih terus dijalankan.. so ade soalan soalan sumbang * bila nak mkn nasik minyak *.... * asal muke ko berseri neh...* ... * tahun depan dah 27...so bile lagi*..bla bla bla..potpet potpet.. sponser..blablablaa.. aihhhh

leh x ai nak wat suprise kat u all..ley x.. so jawapan2 ne akan terjawab secara rasmi ye bile ade.. conference.. waaaa..... ade pre-wedding photo or pre-wedding video ( masih mencari pihak tertentu utk projek tersobut.. ) dan masih memikirkan tema utk pre-wedding.. dan mcm2 hal berkaitan dengan wedding.. so tunggu je.. ( aku dah serabut nak jawab soalan korang... )

ape pun bg ruang dan waktu untuk deela betul2 descide utk buat keputusan dan aturkan semua ye.. jangan la g tanye soalan bab bab kahwin ne.. sensetip mak limah dik... sabar sabar la dulu.. mmg la org kate darah manis.. mmg ngah manis ne... sampai drakula pun suka dek..

ape pun.. korg doakan kami cepat2 naik pelamin..bila dan dimana tu kami rahsiakan dulu sehinggan masa yang sesuai br kami buat pengumuman..






p/s: huhuh.. jangan wat teka teki tau





Comments

Popular Posts