berharap

lame kan menghilang.. tetibe muncul arini.. bersawang sawang dah.. so nak masuk la ne bersihkan sawang.. ape khabar sumer.. my follower.. my silent reader.. my fb reader.. hurm arap u alls sumer sihat.. deela seperti biase.. sihat alhamdulilah.. dan semakin busy dengan kerje.. dan preparation.. hurm.. actually byk sebenar ye entry nak dipublishkan.. cume deela xde mase sgt.. insyaallah.. nanti malam deela akan setkan Auto Publish supaye besok xde la terkejar2 sangat nak publishkan entry.. so far.. byk yang menarik weekend lepas.. so tunggu je entry tu tau.. by the way.. deela rase amat terharu melihat perkembangan En. Tunang akan kesihatannya.. dan doa deela kat die xkan putus.. Insyaallah.. terime kasih deela ucapkan kepada semua kwn2.. my bff.. dan sape juga yang mendoakan kesihatan beliau pulih dan kesejahteraan kami.. semoga Allah sahaje yg membalas budi baik anda semua.. p/s: harap semua akan kembali seperti sediakala dan xsabar nak tgk en tunang berjalan semula.. dan kembali berkerje mesti rase terharu dan sebak..

Popular Posts