saye tahu saye tak mampu

assalamualaikum semua

ahad dah kan.. hurm.. smlm sabtu.. smlm pun kemane je.. xde kemane.. mcm biase.. harini duk rumah.. kemas rumah.. kemas bilik.. kemas baju ( nak lari rumah wei.. ) dan kemas kan ape yang patut.. uruskan hal diri sendiri.. basuh kain.. sidai.. memasak.. sterika baju sbb esok keje kan.. pastu fikir.. menung.. last tgk tv..

hari ne banyak habiskan mase duduk kat rumah menung.. hati sayu dan sedih.. mengenangkan masalah yang tak lekang menimpa2.. dugaan tersangat2 dugaan.. Allah je tahu ape rase hati dan perasaan ini.. tapi entah la kan..
nak buat mcm mane.. dan tak th nak cakap ape...

nanti bile ckp lebih2 disalah ertikan.. bukan niat nak sakitkan hati sape2.. tapi kadang2 .. saye nak jugak jadi mcm org lain.. saye nak die sentiasa dengan sy.. tapi saye tahu.. die tak mampu.. dan saye sedar semua tu.. saya usaha carikan sesuatu untuk die.. untuk gembira dan hiburkan hati dia.. saya cuba memahami keadaan dia.. saya tahu dia tak sihat.. saya sedar.. tapi saya nak hiburkan dia.. saya nak bawak dia jalan jalan..

tapi entah la.. saya tahu dia malu.. berhadapan dengan org.. saya rase itu semua tak perlu.. yang penting kita tahu kita tak sihat.. saya cuma nak dia gembira saya berada di sisi dia.. dan saya gembira dia disisi saya..
tapi.. semua benda tu disalahertikan.. dan saya dipersalahkan..

tak pela.. saya sedar.. saye tak mampu.. dan saya tak boleh jadi mcm org lain.. dan saya bukan yang terbaik untuk semua ni.. saya sedar.. :(..


p/s: hati sangat sedih..

Comments

Popular Posts