aku hanya insan biasa..

assalamualaikum semua..

:) jumaat dah kan.. deela pun dah selamat sampai rumah.. syukur alhamdulilah.. skrg ne petang2 hujan.. nasib drive naik kereta xle lenjun kan.. hujan2 pun jem.. ntah la..skrg ne KL musim banjir.. :)

anyway.. dalam hati ne terbenak satu perasaan risau.. risau yg mendalam dan entah la.. hanya Allah je yang maha mengetahui ape sebenarnye yang berlaku.. dalam mase tu.. risau gak ngan situation en tunang yang belum sembuh2.. dan kate ye kaki die bentan.. OMG!! bgaimanekah.. deela sendiri pun dah buntu..

xth nak ckp mcm mane.. dan risau dengan keadaan die yang macm tu dan keadaan tempat kerje beliau yang berombak tu.. harap2 xde paper..

risau mmg risau.. terseksa tgk die mcm tu.. Allah je tahu mcm mane perasaan deela ketika nih.. mcm2 hal yang berlaku sebenarnye.. family.. dan mcm2 hal.. entah la





p/s: Allah xkan duga kalo kita tak kuat.. betulkan??

Comments

Popular Posts