sape nak hadiah

misi meninggalkan jejak akan bermula selepas ne.. atas khidmat nasihat si Zie si Cantik Manis.. ai akan menghantui blog blog yang bakal ai jejaki.. dan ai akan mula rajin membaca blog2 uols uols... ok x cam tu..
nanti leh la ai bg present.. mcm ai mula mula buat dulu.. ihiks..

anyway sedang create logo blog ai ne.. bertemakan ala ala sweet2 cam tu.. nanti ai dah siap creat ai akan tinggalkan or hadiahkan pada blog2 yang ai jejak.. so nanti uols tampal la kat blog uols tau.. leh jadi iklan kat blogs uols.. :) dan nanti rajin masuk blog ai tinggaikan link.. supaye senang ai jejaki..

one more thing.. nanti nak belajar wat coding kat fesbook untuk auto publishkan any entry ai disane.. :) syok kan.. leh kasi u uols hadiah.. ikhlas dari ai..




p/s: sape rajin watkan header

Comments

Puteri Zaza said…
nak tinggalkan jejak kat cini..huhu

akak ni model ek??
mizzkechique said…
silakan..silakan...
mutz_meteoda said…
nak kene tinggal kn jejak ke..??
buang sampai leh x..??
hehehehhehe
Zyash said…
Memang mcm Nora Danish la...suke2...hehe...
e F a said…
waa....u yg comey...nak adiah.. :))

Popular Posts