waste my time

boleh x aku nak maki org boleh tak boleh tak.. boleh kan.. seriusly waste my time.. very fussy person.. very very the.. kalo jadi mak mertua aku konfom aku reject.. ko reject aku pun xpe.. talak hal la.. aku leh cari org lain dan berkahwin.. dari dpt cam ko yang very fussy

ko tahu x nak wat report ne makan mase satu hari nak betulkan mcm2 hal.. format ne ko jugak yang bg.. dah tu nak suruh betulkan.. mcm2 hal la ko ne.. perangai ko wat org meluat tahu

aku tak kira dah.. kali ne memang dah xboleh nak sabar dah..
seriusly xboleh nak sabar.. ckp putar belit..
ngan kami2 lain ngan bos bos lain..
xde rase langsung nak bertimbang rasa
plss laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

huh.. tensen
aku nak cari keje lain ar.. seriusly nak tukar ke goverment.. insyallah.. doakan ye..
aku xleh kene dengan keadaan yang stress mcm ne.. bukan stress ngan fail ( sbb fail2 ne semua boleh di selesaikan.. tp stress ngan perangai MANUSIA YANG CEREWET)






p/s : nasib bukan mak aku dan mak mertua..IM REJECT

Comments

Popular Posts