sangat sedih..

sangat sedih ok.. FULLSTOP.. seriusly sangat sedih dengan perasaan ini.. xth nak ckp mcm mane.. lepas satu2 masalah menimpa2.. dan org tak tahu ape cerite.. terus buat tuduhan mcm2.. dari diri aku.. sampai ke bab tunang aku.. kenape mesti nak masuk campur.. kenape mesti nak mempersoalkan keikhlasan.. ingatkan selame ne aku ne keji sangat ke tak ikhlas nak berkawan dengan org.. cam tu ke?

aku ne keji sangat ke nak cerite kan keburukan tunang sendiri dalam blog.. keji ke aku ne.. teruk sangat ke.. sampai kene hentam teruk cam ne.. salah ke aku luahkan sesuatu dan tulis sesuatu dalam blog.. salah ke? blog aku ne hak aku ke hak korg.. jari aku ke jari org..

ade ke bahase2 mencarut.. or maki hamun dalam blog ne.. sila la selidik.. ingat nak cerite masalah kite kat org ne senang ke.. kekadang2 kene luahkan melalui penulisan.. bukan semua bende boleh cerite kat org.. ingat org2 ne boleh caye ke zaman skrg.. tambahan lak aku ne dah banyak kali terkene.. depan nampak baik.. suci.. belakang aku.. kutuk belakang2..

if rase xleh terime dengan ape yang aku tulis.. xpayah bace.. dan aku tulis bkan berkaitan dengan hidup org lain.. ne soal peribadi aku. my life..my love.. dan sape jugak yang aku syg.. tu jerk.. xde kene mengena nak melibatkan org lain.. huh..




p/s: sorry la.. saat ne
perasaan aku down giler
air mate ne aku dah xleh nak tahan..
dan tahap ne berderai dah mcm air hujan je..
seriusly sedih..
dan kalo korg kat tmpt aku korg akan rase
ape aku rase..
dan pls jangan runding jari ke arah org lain..
aku cukup xsuke..
aku bkn mintak org datang berkawan dengan aku ok..
aku berkawan dengan sape yang nak berkawan dengan aku..

Comments

Popular Posts