CIK T JAHAT!!!~

cik T giler keji ko kan.. dasar busuk hati arh ko ne.. ko tahu x tapurware tu bukan aku punye.. dasar mangkok hanyun ko kan.. gile ar.. dah la selokar laci aku bagai.. pastu kokak lak bekas makanan aku.. ko ne bukan dasar RATATOULI ... RATATOULI pun xmcm ko pandai masak.. ade CLASS OK... ko ne iskk dasar tikus kelas ke berape pun aku xth la.. udah aaa... hisssssssssssshhh benci... bencikkkkk...


tetibe lak i ter' gindam' mkn pizza chezzy hawaiian ne.. waaaaaaaa..aritu sungguh xpuas.. tp xpe la sekadar nak rase je.. nanti ade rezeki lebih t nak belasah lain lak ler.. :) hurmm...
ekkeke..





p/s : ape pun mmg KEJI la ko cik t.. serius ar.. dah hilang rase hormat dah

Comments

>> Cik Comey << said…
hikhik...sabay yaya. x leh marah dia sbb cik t ni aura dia tinggi...kena syg dia selalu. cc kt sini pun selalu kena serangan dia..hikhik

Popular Posts