:(

lately ne banyak org mengatakan pasal this person.. sungguh tak syok bile tgk muke die.. dan mempersoalkan pasa die.. serius rase MUAK .ok.. TITIK..

ntah la rase dah xde hati nak keje kat sini bile.. selalu dipersoalkan.. dan ade je bende yang tak kene dengan beliau..
aku pun dunno la nak ckp cam mane.. xkan la nak g kipas ko ari2.. bodoh ke ape.. (haaa.. nak maki dah ne)
huishh.. xbaik.. ORG TUA KAN.. mcm tu la.. cerewet.. REJECTED TO BE MY MOTHER IN LAW... nasib bukan mak mertua aku.. nasib bukan.. TITIK.. mak mertua aku is better than HER..

SERIUS.. mak mertua aku lagi sporting la.. boleh citer mcm2 hal.. mak aku pun xde cerewet cam ko.. huh.. ntah la.. malas la nak membangkitkan soal cam ne wei

fedup dan giveup


p/s: Ya Allah percepatkanlah permohonan aku ke SPP..

Comments

Popular Posts