:)

' Ya Allah permudahkan segalanya Ya Allah... Makbulkanlah Permintaanku supaya aku dapat kerja lain dan tukar dari duduk di sini' ...amin...

bkn aku tak bersyukur dengan pemberian Allah dengan rezeki yang diperolehi ne.. tp inilah kenyataan ye bile berkerja mcm budak sekolah.. seriusly cannot go la cam ne.. kene train cam ne.. ntah la.. aku ingatkan tenang je duduk kat sini.. tp x sebenarnye.. makin tambah kusut.. kwn2 lain pun dah ckp bende yang same.. asyik2 tensen dengan .. ................ ... tensen dengan .............. ok.. aku pun tensen jugak dengan .............. always ................ dan lagi lagi lagi

hurm.. aku harap aku dipanggil oleh SPP.. dah dapat sane aku nak beredar.. cr job lain.. bak kate bos aku.. keje kat sini mcm xde mase depan.. i know that.. th dah ape yang die maksudkan.

if u.. kene tekan ngan org atas.. jgn la nak tekan kami2 kat bawah2 ne. kami ne masih baru.. masih banyak lagi bende yang nak kene belajar.. masih banyak buat kesilapan.. xsame ngan org yang dah bertahun2.. berpengalaman.. jangan buat kami cam budak SEKOLAH.. ok..

kami dan kwn2 yang lain sungguh x suke... serius... huh.. makin meluat tgk muke kamu...

Comments

Popular Posts