sonyummm

cengini la mak ne nok.. penantian bkn lagi satu penyeksaan akhir nya.. blackberry dalam gengaman.. even curve pun mak dah cukup bersyukur nok.. alhamdulilah.. ape je yang mak inginkan mesti mak dapatkan dengan cara mak tersendiri.. Syukur seribu rahmat..

rezeki sentiasa mencurah2 nok.. insyaallah mak nak luangkan masa nak belanja family mak makan2.. insyaallah. mak akan arrangekan nanti.. tak tahu bila semua dalam perancangan

about bisnes lak.. doa doakan semua ye maju.. ye.. :) sedang mencuba dan masih mencuba untuk menguruskan bisnes...

anyway skrg ne badan mcm lemau2.. sintom2 demam mula kelihatan.. terlalu sejuk kot..sampaikan flu.. entah la.. nak bernafas pun kene ikut mulut.. :( sedih amat..

Comments

cik EPAL said…
Alhamduliilah dapat jugak blackberry tu. saya hanya mampu pandang je lah. muehehe :D
Deela Auliya said…
EPAL : murah je skg ne. dh xmcm dulu dh mahal

Popular Posts