Selesema lagi lagi lagi dan lagi...

Salam

Since duduk KL ne mcm mcm sintom atau penyakit hinggap.. asma.. demam.. batuk.. selesema.. asma.. batuk.. demam.. selesema.. dan kali ne selesema lagi.. rimas woo.. cam mane la.. nk buat ne.. adakah disebabkan faktor? cuaca..?? pemakanan? rehat.. or blablabla..

senor ye aku sendiri malas nak g klinik nak ambil ubat selesema.. nak jumpa dokter.. dan macam macam hal. lebih baik aku duk je kat rumah..

kebiasaan aku mesti sampai dulu.. mm dan malam2 mesti terfikir nk makan ape. :)
aku pun kekadang naik menung nk mkn ape. ye la kan.. bkn malas nk masak cuma.. rase malas nk makan ..

umm td siang kat ofis ade jamuan perpisahan.. so sad. but xde la sedih sgt kan..
anyway.. makan makan.. buat keje.. mm :)

sebut sal keje arine aku leh tersenyum gembira sbb fail fail pembetulan aku..aku dah siapkan.. so cuma ada skit2 keje je yang belum aku settlekan.. cuma ari ne aku konsentraight skit sbb pk keje makin ari makin banyak. dan aku doakan supaya aku ada rezeki di Jabatan lain..

rase cm seronok sangat kan keje dah settle.. cuma besok nk tido.. bgn lambat skit.. basuh kain.. memasak.. g pasar.. mm :) jadi suri rumahtangga di pg hari. ptg maybe nak lunch dengan en tunang... dan photoshoot kat Putrajaya. :)

Comments

mekdonel said…
The real true great blog:

www.fdausamad.blogspot.com

Baca few entries..serius ketagih!

i dont lie dude..
afraliza said…
moga cepat sembuh...

Popular Posts