sangat teruja


Salam..

wah kali ne i sangat teruja.. nah tengok.. nuffnang dah naik RM0.25 sen.. uwaa..ade RM40++ lagi untuk dikeluarkan untuk menjadi duit ringgit.. setelah setahun ko.. aaa.. amek.. jadi inilah membuatkan mak rase cam teruja je nak post entry.. nak rajin berblog..supaye mak dapat RM50.. uwaaaaaaaa..

sungguh teruja.. tp yang sedih ye.. kenape churp churp xde dapat pun advertisment... kenapo kenapo.. wahai en churp2 boleh bg x explainantion about that.. nak tunggu berapo lamo ne.. uwa.. dah register dah okey...

hehehe.... sangat suke la cam ne.. :)

huh.. korg sorry la.. i kene auto publish je entry ne sbb minggu ne totally busy la yunk.. nanti rerajin i tulis lagi ok.. but xde la berkaitan dengan ............. ne cuma untuk diri sendiri.. kang ado lak kang yang ............... hummm.. tu malas tu..

sebenarnye ape yang i describekan kat sini hanya luahan hati i sebagai org individu.. nak luahkan kat orang lain..th la zaman skrg ne.. bkn semua boleh dipercayai.. i know ok.. im not perfect.. semua org make a mistakes.. dan i tak nak peristiwa mulut cam 'shial' ne berulang kembali.. cukup2 la pernah jadi dulu.. dan plss.. jangan la buat cerita or andaian yang bukan2 mengenai saya dan.. hubungan saya bersama di polan.. kalo xpaham.. just inbox me at FB.. or coment saje.. pasti saye akan jawab dengan sopan.. plss.. jangan naikkan kemarahan saya hanya kerana korg menandaikan saya suka mempublishkan cerita bersama si polan..

org kate tak paham nanyo.. if understand betul2.. andaian yang buruk tu tak kan jadi buruk.. tapi sebalik ye.. dan org pun akan paham sebenarya.. yang bersalah adalah keadaan.. ok..xde kena mengena dengan si polan...

dan ada satu lagi blog saya dengan encik tunangan.. yang saya auto privatekan.. hanya saya dengan dia sahaja yang boleh bercekerama.. berasmaradana dalam blog tersebut.. dengan cara ne kami hanya tahu hati kami sesama sendiri.. dan saya tidak akan mempublishkan blog tersebut kepada org ramai.. :) so sweet..


p/s : minggu dah start busy dengan statistik.. :)
sangat senyum buat bende yang pening ne..
bagus la kan siap ado yang perli2 lagi
if dpt anugerah cemerlang pun
APE KO KISAH?
ade aku mintak tolong kat ko ke
dasar KEPOCHI...bkan kapochi ye.. :)

Comments

Popular Posts