Monday Bluess

salam all

morning everybody.. monday bluess today.. :) acually glad utk adik tercinta belum habis.. rasa teruja membasahi diri.. anyway.. TANIAH wat Faz WOWO.. lagi skali kali skali.. :) sangat teruja.. hari ne mcm biase la.. my turn pulak sibuk nak menguruskan Convocation.. dan dah call org college tanye dengan payment dan robe..

Syukur Alhamdulilah.. akhir ye.. i can take my scroll.. dan nak kene buat payment.. tapi sedih jugak.. (terselit)
when saye dan die belum lagi berbaik.. malam tadi.. terase rindu bile tak jumpe die.. hurm.. selalu ye msj berbaur cinta.. tp since 3 hari.. berbaur pergaduhan.. so sad.. bile kene marah.. atas sbb.. simple thing..

i know my fault.. im sorry.. but if u understand my situation.. u akan paham.. bkn i xnak tolong u.. but give me a time to solve my job first... it very urgent ok.. dan please la jangan menyalah ertikan kedudukan aku disamping kamu.. even aku marah sekali pun aku takkan mengungkit ape ape..

hurm.. sedih hati ne tak dapat nak bendung lagi.. since berlaku pergaduhan sampai semlm aku menangis dalam diam.. biarlah kamu tak th xpe.. tapi hati aku serius sedih.. thanks dengan kate2 kamu.. mungkin aku simpan dlm hati utk kuatkan semangat aku bersama kamu..


p/s: i hope he will come my convocation.. :(

Comments

Popular Posts