hati wa geram..!!~

Salams

huh..!!~ hati wa giler geram today.. malas nak expose awal2.. sbb ape.. kerana ape.. pasal sape.. dan dan dan lantak la.. ok.. boleh x cam tu.. hati aku cam nak cekik2.. cam tu ke.. tak kowt..

anyway.. terima kasih la.. buat cam ne.. sbb bg aku la as a good friend aku jage je kebajikan kawan2... tolong la ape yang patut kan jangan wat tak hendah je.. but it ok la cos i really know u.. if xnak tolong just ckp je.. senang kan.. xsusah.. jangan kerana sebab itu.. tercatit sesuatu di ................ .. u know I REALLY HATE THAT

um tak pe la.. mungkin skit skit je.. tp aku ambik hati jugak sbb banyak sebab.. tapi xpe la.. bior la ye.. tak mati xde kawan.. boleh? aku pun dah biase kene cam ne.. so kalo ko nak ckp ape2 behind me is up to u lah.. ok x..
none of my bisnes anymore.. sbb aku pun dah xnak amek port lagi pasal kamu kamu kamu dan kamu kamu.. ok x...boleh kan cam tu..

um ape pun skrg ne suke hati la.. sape nak kawan.. kawan la.. nak tegur.. tegur la.. xnak sudah.. aku tak kisah dan tak penah nak ambik kisah tentang ape sape or ape ape.. ok.. I LIKE MY FEELING

malas dah nak mengadap org org cengini.. :) malas.. biarlah. ape yang jd ok.. happy dengan Dunia aku saja.. FULLSTOP!!~

Comments

Redbloodsnow said…
UIII YANG. SABO EK SABO. MMG ADE KWN CAMTUH. CLAIM DIRI SENDIRI AS OUR BFF...BUT TIME SENANG JE BFF, TIME SUSAH? HEMPRRRHH..HAMPEH.

BEEN IN UR SITUATION...
Deela Auliya said…
yup corret tu zie.. ne claim la ne

Popular Posts