HAH!!~

Very THE... ok..

entry kali ne aku nak tujukan kat somebody..bernama ................................. EX BF.. boleh ke.. of kos boleh..
hurm.. 1stly aku nak ucapkan berbanyak terima kasih dekat ENGKAU.. sal menuduh aku.. KERANA aku.. gf kamu SAKIT..

HUH best kot aku kene cam ne.. HELLO!! kamu ade otak tak bro.. xpayah kamu nak tuduh aku ne mcm tu. sakit ke.. sihat ke.. kaya ke . miskin ke.. semua datang dari Allah.. tak payah le kamu nak cakap cam tu.. seolah2 mcm xboleh nak ACCEPT dugaan tuhan.. dan aku nk bgth kamu.. bkn aku yang trace ko ye FB dengan cinta hati ko.. kwn baik aku yang kamu ckp lelaki menyamar jadi perempuan tu yang trace.. HARAP MAKLUM..

dah salah sendiri xnak mengaku.. aku betul2 terkejot.. dan kecewa dengan sikap kamu.. dan aku sendiri xth berape ramai perempuan dah kamu tackle.. ajak couple.. sedangkan GF kamu tu menanti kat sane.. segale kasih syg die dah bg.. last2 kamu buat cam tu.. dengar citer nak kahwin tahun depan.. tp.. bile dh jadi cam ni.. KASIH SAYANG PUN HANCOR AR... if bende ne tak kantoi pun beb.. satu ari akan kantoi jugak.. ibarat tupai melompat akhirnya jatuh ke tanah jugak.. cam tu la jugak dengan kamu.. sepandai pandai menduakan..bila dah kantoi inilah akibat ye..

terima la kenyataan.. dan BERSYUKURLAH sekurang kurang ye ade insan yang masih menyayangi kamu.. dan masih menanti kamu.. mengharapkan kamu sentiasa berada di sisinya.. mcm tu jugak aku. ape yang dah berlaku sebelum ne banyak menyedarkan aku.. dan kerana aku jumpa cinta yang paling sejati.. aku jadi mcm ne.. aku setia pada dia.. walaupun hatinya terluka dengan kisah aku yang dulu.. dan aku cuba jadi yang terbaik untuk dia

belajar tinggi tinggi tapi.. ckp pun tak leh fikir.. huh! kalau rase sayang kat pasangan jangan buat cam tu. fikir la. jangan nak salahkan org lain dengan perbuatan sendiri.. jangan menutup kesalahan sendiri dengan merunding jari kearah org lain.. ibarat.. baling batu sorok tangan.. :)

saye berharap.. suatu hari nanti.. kamu sedar.. kenapa semua ne berlaku.. dan sedarlah kenapa setia itu perlu.. dan tak baik mainkan perasaan orang..

Amin...




p/s: bile jadi cam ne
teringat satu peristiwa dulu
peristiwa yang xwujud.. aku dituduh mcm ne jugak
:) sangat .............................. oh.. semoga tuhan berikan kamu
pertunjuk dan hidayah.. amin

Comments

Popular Posts