tak pernah rase cam ni

salams..

time time cm ni org sumer dah mule merebahkan diri di tilam2 yang empuk dan bantal2 yang lembut.. nk pejam mate tp tak boleh nk lelap.. ntah ngape.. sesuatu mengnggu fikiran tibe2 mcm ni.. mcm2 masalah aku fikir.. aku jadi stress sbb kereta bercalar.. dan xth sape yang buat.. duit hilang RM50.. tak tahu mane tercicir.. dan dah 2 bulan jugak la aku xsaving ape2 duit dlm akaun.. so ape2 jdi ngan aku nanti cam mane..

makin runsing bile fikir soal... kahwin.. ye aku akan kahwin.. semua dlm perancangan.. insyaallah tahun depan..
aku sememang ye mengimpikan majlis yang serdahana tetapi meriah.. ntah la.. biarlah.. biarlah Allah yang menentukan perjalanan ni semua.. cuma ape yang aku nak luahkan..ialah mengenai.. somebody..

tetibe.. aku teringat.. dan terase rindu dengan segale usikan dan perhatin beliau.. sape die ye.. umm rahsia.. biarlah rahsia.. aku sayangkan die sbg sorg abang dan xlebih dari tu.. cuma.. :( sejak peristiwa itu.. aku cuba buang semua pesanan.. usikan.. lawakan.. gurauan.. mengenai dirinya dlm hidup aku.. buang sejauh2 ye..
malah.. aku larikan pandangan mate ni jauh ke sudut lain.. hati ne ku keraskan mcm batu.. telinga ni ku pekakan..kaki ne ku kawal dari berjln menuju kepada die..

seriusly.. aku rase sedih.. dan tak pernah rase mcm ne.. seteruk ini.. semua org2 yang rapat dgn aku.. aku syg..
haiwan2 aku bela pun aku syg... ape tah lagi manusia yg pernah aku gurau.. urmm.. biarlah.. die berlalu pergi..
i'm sorry goodbye..benar kate mu.. melakukan semua ini demi kebaikan dan menjaga hubungan..
dan hubungan inilah yang sebenarye engkau mahukan..sungguh sedih..serius..kerane sedih ye hati ne..aku xmampu melakukan ape2 mahupun memandangmu...

Comments

Nur Zahirah said…
sape la gerangan nye kan..agak2 akak kenal x?

Popular Posts