huh

Salam

ade berape cite yang best syok didengar..boleh dikongsi..dan ade cerite aku xpuas hati..bengang..dan mcm2..bagai2..untuk aku kongsi jugak.. boleh kan cam tu..

actually.. aku nak ucapkan Taniah... buat diri aku sendiri kerana akan menghadirkan diri di Majlis Konvokesyen HND Architectural Design dekat Bangunan Matrade Jalan Duta.. yang akan berlangsung 5 Disember 2010..
walo pun lambat lg tp aku rase ari2 yang berlalu ne sebenarnye cepat je
sekelip mate dah sabtu ahad..

aku pun xth mcm mane nak gambarkan perasaan suka ne.. memula ada segulung sijil..skrg segulung diploma.. Insyaallah ada rezeki lebih dan keizinan dari Allah s.w.t.. aku nak ada dan naik konvo buat kali ke-3 dengan mengenggam segulung Ijazah.. impian tu ada..angan2 tu ada..tp masih belum tercapai..Insyaallah Insyaallah..Insyaallah..
aku doakan rezeki yang terbaik..dan dirahmati Allah selalu..

itu cite yang baik je dengarkan..ne cerite yang tak baik..kurang sedap skit..
entah ngape aku rase bile masuk Gov ne..gaji makin lame makin xcukup.. lagi 2 3 hari nak gaji..aku dah kering gile kontang..xth mane tempat nak sedut duit..aku dah mcm terpk nak cari sugar sugar laaaa..aishhh!!~ MasyaAllah.... ne semua dugaan dari Allah.. makin banyak duit..makin banyak rahmat dan dilimpahi rezeki sebenarnye kite makin tak sedar akan rezeki yang diberikan..

itulah sebenarnye..
ape yang kite nak selalu ye tak cukup..dan selalu rase tak bersyukur..merungut bagai2..mcm2..itu tak kena ini tak kena.. MasyaAllah...

walau ape pun yang berlaku..aku nak mintak perkenan maa dan sumer sumer... untuk membuat sesuatu..
aku nak bukak bisnes kecil kecilan..Insyaallah..

aku nak bantu diri aku sendiri.. dan aku yakin dan percaya dengan diri sendiri mungkin Allah tunjuk jalan ne untuk aku teruskan hidup..berniagalah..:)

Doa Doakan ye

Comments

Popular Posts