busy

Salams sumer..

kebelakangan ni.. blog ne langsung sudah tidak dilawati lagi oleh aku..sering kali bizi dengan dunia aku sendiri.. sibuk dengan keje dan macam macam urusan..

seringkali jugak la sibuk dengan pelbagai soalan sehinggakan aku lebih banyak mendiamkan diri dari berkata2 benda yang tidak sepatutnye..

dengan keadaan yang tidak stabil pun menjadi punca aku lebih banyak mendiamkan diri..

aku penuhkan masa masa yang terluang dengan membuat keje keje yang berfaedah..

akhir2 ne banyak bende yang dilalui sehinggakan mengetahui bende yang tidak sepatut ye..perkara yang patut die buang jauh2 telah kembali menghantui..oh SHIT!!~ i sungguh xsuka..

ummm... dan kepada si polan si polan berkenaan..BERHENTILAH BERLAKON.. TAK GUNA JADI PLASTIK..

mm... im away...

Comments

Popular Posts