:)

so WHAT kan.. itu je yang mampu aku ckp utk entry kali ne..
huh.. no komen..malas nak fikir..
lantak U ALL LAAA..

ade AKU KISAH..??
skit pun aku tak kisah..
malah bersepah2 lagi always di belakang aku..
always jd kwn2..
always together after
bukan korg jerk

aku xperlu pun korg korg tu..
jadi jangan salahkan aku la if aku tak ingat korg korg tu..
:) terkeluar dalam senarai org org yang aku sayang

SORRY TO SAY beb...
xberniat aku nak sakiti hati korg korg..
tp aku dah nampak dan tersedar..
time sunyi
time hilang punca
time susah
nampak aku ne tersadai di belakang korg

bile dah senang
dah happy
ramai kwn2 disekeliling
ado nampak den..
tak do pun

aku xkisah la
xpayah nak junjung aku setinggi langit
aku pun xsusah
org ingat aku aku ingat la
org tak ingat buat pe aku nak ingatkan
YE DAK???

huh...


p/s : gini la nasib aku.. malas nk PK.. the RUBBISH ..
huh!

Comments

Popular Posts