ceria.. :)

umm.. lame dah tinggalkan blog ne kan kengkawan... anyway.. assalamualaikum semua.. :) ari yang sunggu ceria.. anyway.. smlm is 1st day aku lapor diri.. di tempat keje baru.. walaupun suasana baru 2 hari.. aku rase kan cam happy sgt.. bkn sbb aku dah dapat keje tetap.. dan gaji pun bleh tahan la.. boleh membeli ape yang diidamkan..

seperti yang aku rancang before this aku terfikir nak melunaskan tanggungjawab aku as a daugther..dan peminjam.. mm hutang tetap hutang kan..walau ape pun bersyukur sbb aku cume ade hutang mara jerk..
yang selebih ye aku xpayah nak fikir lagi..

jadi.. terfikir la macam2.. :) mmm selain nak buat saving terfikir la utk simpan buat budjet nak kahwin..
ade gak la aku sembang ngan staff staff kat sini.. ye la kan duk KL ne lagi mudah aku nak cari perunding perkahwinan.. aku bleh relax..xpayah fikir panjang2 cam kenduri bertunang ari tu..

so far.. skrg ne kene ade perancangan yang teliti... ummm besok pagi ade meeting.. then ade makan2.. :) suke suke.. keje pun keje gak.. xde keje aku cari keje.. ye la aku dah biase sibuk layan customer.. tetibe lak duk dalam ofis yang jauh dari staff2 lain.. aku kene out.. br jumpe dorg sumer.. uwaaaaaaaa... nak duk luar.. sedih ye..cam dipinggirkan jer..

ape pun dorg sumer ye baik2.. bos pun ok.. syukur sangat.. :)




p/s: arine wa g keje rempit ngan en tunang
dah le pakai helmet APPOLO
teringat zaman scooter dolu dolu..
so sweet... uhuhu...

Comments

Popular Posts