bersawang...

bersawang dan bersepah... sehhhhh...sreehhhhh...siuhhhh...(background bunyi membersihkan blog dari bersawang)
lame sudah tak berblogging sejak dua menjak agak kebusyan ne.. so far alhamdulilah..semua ye sihat dan my life go on and on..walaupun sometimes terfikirkan masalah2.. pasal hutang..dan kepelbagaian yang lain..
alhamdulilah..dah sebulan aku kembali menetap di KL..

hidup amatlah gembira dan syukur dengan anugerah dan rezeki dari Allah kerana menjadikan aku sorg yang sabar..dan tabah menghadapi liku-liku perjalanan hidup yang aku harungi..

hurm.. alhamdulilah dengan rezeki yang berlipat ganda ne.. dapat la aku melunaskan hutang dan paling teruja..dpt membeli broadband utk kegunaan if aku xkeluar rumah..

aku pun xth mcm mane nak arrange kehidupan aku after puasa ne..sbb time aku terima jawatan aku skrg ne..aku masih lagi ade seminggu sebelum berpuasa dan budjet aku boleh jimat sehingga RM50 seminggu..
sbb aku balik je memasak..dan beli ape yang dirasakan perlu..

lepas ne kene fikirkan segalanya ke depan dan budjet kene betul.. supaye aku boleh saving..
macam mak aku kate ' dpt gaji bayar hutang2 dulu..ape yang tinggal itulah rezeki..'
ape mak ckp tu betul la.. aku pun masih lagi terime gaji aku keje ngan maxis dulu.. dan aku sedang tunggu check claim komisyen dari Boss..
masalah ye dorg pun lambat nor nak approve ye.. so sabar la.. sebb tu semua rezeki.. duit pun xbyk mane..but cukup la if nak shoping beli barang dapur skit..

hurm.. dan insyaallah.. murah rezeki nanti aku terfikir nak sedekah.. :) mmm.. entah le.. aku pun ngah fikir nak saving.. nanti la i survey dulu yea.. :)

kekeke.. aku ngah kira budjet belanjawan utk hari raye

Comments

Redbloodsnow said…
cepat yangggg update kan blog..hehe

Popular Posts